[{"Id":254,"Body":"استفاده از پستونک ارتودنسی بهتره یا معمولی؟!!!","Date":"2024-03-07T12:42:09Z","SmoothDate":"1402/12/17 | 12:42","Allergies":"ندارم","UnderlyingDisease":"ندارم","Gender":"آقا","Age":"20 تا 30 سال","Weight":"70 تا 80 کیلو","AnswerDate":"2025-07-15T18:19:13","AnswerSmoothDate":"1404/04/24 | 18:19","Answer":"به طور کلی، سرشیشه‌های ارتودنسی به دلیل طراحی‌شان که مطابق با فرم طبیعی فک، لثه و دندان‌های کودک است، برای استفاده در طولانی‌مدت و به خصوص بعد از دو سالگی، مناسب‌تر هستند.","Pregnant":"","Breasfeeding":"","MemberMaskedUsername":"0904****613"},{"Id":249,"Body":"ارتودنسی بهتره یا ساده ؟","Date":"2024-03-06T11:48:12Z","SmoothDate":"1402/12/16 | 11:48","Allergies":"","UnderlyingDisease":"","Gender":"آقا","Age":"زیر 10 سال","Weight":"زیر 10 کیلو","AnswerDate":"2025-07-26T16:36:32","AnswerSmoothDate":"1404/05/04 | 16:36","Answer":"به طور کلی، پستانک‌های ارتودنسی به دلیل طراحی خاص خود که مطابق فرم طبیعی فک، لثه و دندان های کودک است، برای استفاده در طولانی مدت مناسب تر هستند.","Pregnant":"","Breasfeeding":"","MemberMaskedUsername":"0904****613"}]